لطفا به صورت کامل موارد زير را مطالعه بفرمائيد. رعايت اين قوانین برای کاربران الزاميست و در صورت عدم رعايت مقررات، شرکت مجاز است، سرويس مشتری را بدون عودت هزينه پرداختي قطع نمايد.

1- محتويات وب سايت بر عهده مدیریت سایت خواهد بود و یاشا سرور هیچ مسئولیتی در قبال محتوای سایت مشتری ندارد. (مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران)

2- یاشا سرور تلاش خود را جهت راهنمايي خريدار در مسائل فني مي کند ولي خريدار خود مسئول است با اطلاعات فني سرويس ميزباني وب آشنائي داشته و یاشا سرور مسئوليتي نسبت به آموزش نحوه بهره برداري صحيح از سرويس ندارد.
3- از آنجایی که نام کاربری و کلمه عبور وب سایت در اختیار مشتری بوده ورود و کنترل محتویات وب سایت توسط مشتری انجام می شود، لذا یاشا سرور هیچ مسئولیتی در قبال محتویات وب سایت نخواهد داشت و کلیه مسئولیت ها به عهده مشتری می باشد.
4- قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است وب سایت متخلف برای همیشه قطع گردد.
5- چت روم ها معمولا به میزان بالایی از منابع یک سرور را مصرف می کنند بنابراین امکان نصب آنها بر روی سرویسهای اقتصادی و معمولی وجود ندارد. کاربرانی که نیاز به نصب Chat room دارند می بایست از سرویس های هاست مخصوص چت روم استفاده نمایند.
6- ممکن است هر لحظه سرور ها به مشکل برخورد نمایند و دچار قطعی شوند و یا حتی پاک شدن اطلاعات شما . با وجود بک آپ گیری روزانه از تمامی سرویس ها توصیه میشود خودتان نیز اقدام به تهیه نسخه پشتیبان در سرویس هایی جدا از سرور های ما نمایید.
7- خدمات یاشا سرور به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای یاشا سرور که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. یاشا سرور هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. یاشا سرور تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود
8- ارسال هرگونه ایمیل تبلیغاتی یا گروهی ناخواسته (اسپم)، صرف نظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد می کند ممنوع می باشد. همچنین هر وب سایت نمی تواند بیش از 50 ایمیل در ساعت ارسال کند. سرویس متخلف بلافاصله و برای همیشه قطع خواهد شد.
9- در صورت درخواست نصب اسکریپ از جانب کاربر ، یاشا سرور فقط وظیفه نصب اسکریپ را بر عهده دارد و شامل آموزش و پشتیبانی بعد از تحویل نمی باشد.
10- هر نوع بی احترامی به کارمندان ما یا شرکت های همکار نقض قوانین می باشد در صورت مشاهده حساب کاربر بسته و حذف می شود.
11- سرويس هايي كه به همراه دامنه سفارش داده مي شوند ، چنانچه دامنه به هر علتي ثبت نشود مبلغ سرويس ميزباني قابل عودت نيست.
12- كاربر بايد قبل از ثبت دامنه ملي شناسه ايرنيك تهيه و سپس اقدام به سفارش ثبت دامنه نمايد. در غير اينصورت خود كاربر مسئول خواهد بود.
13- در صورت خرید دامنه بین المللی و مهم بودن درج اطلاعات شما بر روی دامنه باید سریعا به پشتیبانی تیکیت دهید ( نهایتا 15 دقیقه ) در غیر اینصورت دامنه با نام شرکت ثبت خواهد شد و هیچ موردی قابل قبول برای تغییر اطلاعات دامنه نیست.
14- در صورت گذشت بیش از 5 روز از تاریخ اتمام هاست و تمدید نشدن سرویس هاست توسط مشتری، تمام اطلاعات هاست شما پاک می شود و در صورت تمدید شدن بعد از این مدت 5 روزه یک سرویس هاست جدید به شما تعلق می گیرد.
15- برای سایت های پربازدید حتما سرویس هاست پر بازدید سفارش دهید. و در صورت فشار بر روی سرور مسدود میگردد و بعد از 24 ساعت سرویس شما کاملا پاک میگردد.
16- با وجود مقاومت و پایداری سرور ها و دارا بودن دیوار آتیشن قوی ممکن است سرور زیر حملات تکذیب سرویس (DDOS) توسط هکر ها به مشکلاتی برخورد کند. توصیه می شود برای سایت های مهم خود از سرویس های Cloud Protection استفاده کنید.
17- بدون اطلاع رسانی و مشاوره به هیچ وجه سرور مجازی خریداری نکنید و قبل از سفارش حتما تیکت ارسال کنید تا شما را کارمندان راهنمایی کنند و سپس سرویس پیشنهادی را خریداری کنید.

Saturday, May 14, 2016

« برگشت